
Identyfikacja wizualna
Po kilku latach działalności, blog GdzieWyjechac.pl potrzebował nowego logo i identyfikacji wizualnej.
Stary znak – choć rozpoznawalny i lubiany przez czytelników był już przestarzały. Zmiany miały za zadanie wprowadzić nowy kierunek i wzbudzić falę świeżej, pozytywnej energii na blogu.




Rezultaty
Razem z Marcinem i Anią zaprojektowaliśmy logo, które świetnie odwzorowuje ich podejście do życia.
W sygnecie nowego logo mamy znaczniki znane z map – symbol podróży. Łączą się one w serce – symbol miłości oraz układają w motyla, który nawiązuje do starego znaku i sloganu „Wędrowne Motyle”, którym autorzy się posługują.
Przygotowaliśmy także podstawową księgę znaku pokazującą jak można wykorzystywać logo na zdjęciach, w filmach czy innych materiałach, które tworzą autorzy.
Do nowego logo zaprojektowaliśmy także identyfikację wizualną, w skład której weszły wizytówki, papier firmowy, teczka i koperty. Aby nawiązać w nich do podróży, wykorzystaliśmy wzór poziomic górskich wykorzystywany w mapach, do pokazywania różnicy wzniesień.
Wulkany pomysłów w ciałach profesjonalistów i rzetelnych project managerów. W szczególności w temacie brandingu, grafiki, prezentacji, UX. Miałem i mam przyjemność współpracować z Brave New zarówno od strony biznesowej jak i partnerskiej - zawsze efekty zaskakiwały mnie bardziej, niż pozytywnie.
