






Rezultaty
Naszym pierwszym zadaniem było przygotowanie logotypu dla Federacji, które będzie proste w odbiorze, a przy tym kojarzące się z pasją nurkowania.
Wykorzystaliśmy symbol flagi, którą oznacza się miejsca do nurkowania. Dodatkowo, przygotowaliśmy pełną identyfikację wizualną – teczki, wizytówki, papier firmowy, koperty, a także wzór pieczątek czy plakatów.
Dodatkowo, zajęliśmy się profesjonalnym składem serii podręczników do nurkowania, które pomagają w nauce kolejnych rodzajów nurkowania.
Z Brave New współpracujemy od początku naszego istnienia. Szukając wykonawcy logotypu – najważniejszego elementy identyfikacji wizualnej - skontaktowaliśmy się z szeregiem twórców prosząc o przedstawienie swoich propozycji. Projekt wykonany przez Brave New nie miał sobie równych i z upływem lat, stał się znakomicie rozpoznawalną wizytówką naszej firmy, a Brave New stałym wykonawcą wszystkich naszych projektów graficznych.
W naszym odczuciu Brave New cechuje, obok znakomitego smaku i poczucia estetyki, ogromna kreatywność oraz rzadka… umiejętność czytania w myślach zleceniodawcy, która sprawia że kilka zdawkowych opisów naszych potrzeb owocuje projektem znakomicie wpisującym się w ogólny styl identyfikacji wizualnej naszej firmy. Gorąco polecam
