La Porchetta

Be brave to try a new taste

La Porchetta to wrocławski Food Truck serwujący włoski przysmak – porchettę, czyli kanapki z luzowaną, długo pieczoną wieprzowiną z dodatkiem przypraw. Przysmak ten znany był już czasach Imperium Rzymskiego. W Brave New odpowiadaliśmy za stworzenie wizerunku marki oraz materiałów promocyjnych: zarówno drukowanych, jak i digitalowych.

Klient: La Porchetta
Zakres prac: branding marki, materiały graficzne, oklejanie samochodu

Identyfikacja wizualna

Porchetta to włoska potrawa – luzowana, długo pieczona wołowina. Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej marki, która przekazywałaby jasną informację, czym jest i skąd pochodzi ów przysmak. 

La Porchetta to zarówno nazwa kanapki, jak i marki wrocławskiego Food Trucka. Ponieważ w Polsce jest to mało znany produkt zostaliśmy poproszeni o przygotowanie wizerunku marki, który wprost informowałby klienta, z czym ma do czynienia. Stąd w logo znalazł się minimalistyczny znak świni uzupełniony zakręconym fontem, który nawiązuje do zakręconego świńskiego ogona.

Identyfikacja została uzupełniona symbolami, z którymi kojarzone są Włochy: Koloseum, kształtem Półwyspu Apenińskiego i butelką wina. Symbole pojawiały się zarówno w materiałach promocyjnych, jak i na samochodzie, z którego sprzedawano kanapki. Całość została utrzymana w stonowanej, brązowo-kremowej kolorystyce.

Materiały promocyjne

Realizując projekt przygotowaliśmy mnóstwo materiałów promocyjnych i informacyjnych, poczynając od okleiny samochodu.

Aby odpowiednio przygotować pliki do oklejenia samochodu przygotowaliśmy projekty wektorowe o wysokiej jakości. Kolor samochodu i wydruków ściśle ze sobą korespondowały.

Stworzyliśmy również szeroki wachlarz materiałów reklamowych, które zostały wykorzystane do promocji Food Trucka: potykacze z menu, ulotki, vouchery, wlepki, a także grafiki promujące firmę na Facebooku i w blogosferze.

La Porchetta
La Porchetta
La Porchetta

Rezultaty

W krótkim czasie La Porchetta zdobyła grono ponad 500 fanów na Facebooku i wiele pochlebnych recenzji wśród wrocławskich blogerów kulinarnych.

La Porchetta zdobyła grono wiernych fanów, którzy polubili markę przede wszystkim ze względu na smaczne kompozycje kanapkowe. Cieszymy się, że mogliśmy ułatwić firmie start na wrocławskim rynku kulinarnym i przez kilka miesięcy wspierać rozwój marki.

Chcesz podobny projekt?

Napisz do nas