Potrzebujesz nowe logo? Wyślij do nas brief

Aby zaprojektować idealne logo, potrzebujemy dowiedzieć się od Ciebie kilku rzeczy.

Otrzymując odpowiedzi na poniższe pytania, jesteśmy w stanie uporządkować najważniejsze informacje i na tej podstawie przygotować pierwsze propozycje logo. To wielkie ułatwienie dla nas, ale także wygoda dla Ciebie – dzięki temu nie musimy wymieniać dodatkowych, niepotrzebnych maili. Będzie nam się pracowało dużo lepiej.

Jeżeli wolisz pracować nad logo w „tradycyjny sposób” czyli z długopisem w ręce, możesz pobrać nasz formularz PDF, wypełnić go, a następnie odesłać do nas skan na kontakt@bravenew.pl 

Twoje dane

Imię i nazwisko / nazwa firmy
Adres e-mail:
Numer telefonu:

Informacje o twojej firmie

Branża:
Napisz coś więcej o branży, w której działasz...
Jaka jest misja Twojej firmy? Jakimi wartościami się kieruje?
Opowiedz więcej na temat Twojej branży, tego, czym wyróżniasz się od innych i co jest dla Ciebie ważne. Firmy są jak ludzie – mają swoje unikalne cechy charakteru, a logo powinno być ich zilustrowaniem.
Gdyby Twoja firma była człowiekiem, to jaką miałby on osobowość?
Jaka byłaby Twoja firma, gdyby była człowiekiem? Czy byłaby raczej poważnym panem w garniturze, który jeździ drogim samochodem, je w ekskluzywnych restauracjach, a jego ulubioną formą rozrywki jest teatr lub opera? A może fajnym ziomkiem, z którym wychodzisz na miasto i wiesz, że nigdy nie będziesz się nudzić? Kumplem, który będzie opowiadał w towarzystwie najlepsze dowcipy i który łatwo zjednuje sobie ludzi? A może przyjacielem, który usiądzie z kubkiem herbaty, wysłucha Twoich problemów i poklepie po plecach, gdy będzie Ci źle?
Kto jest/będzie głównym odbiorcą usługi/produktu?
Czy klientami są osoby młode, w średnim wieku czy starsze? Głównie faceci czy kobiety? Czym taka osoba się interesuje i jak spędza wolny czas? Bardzo pomocne jest wyobrażenie sobie swojego idealnego klienta.
Czy planujesz zmianę lub rozszerzenie asortymentu?
Czy przewidujesz jakieś większe zmiany w firmie? Warto wziąć to pod uwagę, projektując logo.

Wizja przyszłego logo

Jaka nazwa firmy ma zostać użyta w logo?
No absolutna podstawa, ale nie mogliśmy tego pominąć : )
Czy w logo powinien być ujęty slogan firmy? (Jeżeli tak, to jaki?)
Zazwyczaj przygotowujemy logo w kilku alternatywnych wersjach, ale są też firmy, w przypadku których slogan gra bardzo istotną rolę i należy go wyeksponować.
Co według Ciebie powinno się znaleźć w logo? Masz jakiś swój pomysł?
Jeżeli masz przeczucie, że coś powinno być ujęte w logo, to nie bój się tego powiedzieć, możesz nawet zrobić odręczny szkic, bo to dla nas naprawdę cenna informacja. I nie bój się, że ktoś będzie oceniał Twoją twórczość ; ) Widziałem w swojej prawdziwe cuda i nic mnie już nie zdziwi, a odręczny rysunek może mnie naprowadzić na właściwy kierunek. To już rola grafika, żeby Twoje bazgroły przekuć w coś wspaniałego.
Jakie kolory według Ciebie powinny zostać użyte, a jakich powinniśmy unikać?
Pomyśl, czy w Twoim przypadku powinny być to kolory łagodne czy krzykliwe? Barwy ciepłe czy raczej zimne?
Jakie cechy powinno mieć Twoje przyszłe logo?
Jakie logotypy Ci się podobają?
Odpowiedź na to pytanie może przynieść bardzo dużo wskazówek. Warto posłużyć się zarówno logotypami powiązanymi z branżą, jak i z zupełnie innej dziedziny. Żeby sprawa była jasna – nie chodzi o kopiowanie pomysłu, ale „wyczucie stylu”, w którym mamy zaprojektować logo. Mogą to być linki do logotypów, które "wpadły Ci w oko"
Co jeszcze powinniśmy wiedzieć?
Czyli wszystko to, co nie zostało ujęte powyżej, a może okazać się przydatną informacją.